Välkomna!
Hej och hjärtligt välkomna till den svenska delen på Franchise Hockey Managers forum!
Här kan Ni diskutera allt som har med spelet att göra; ställ era frågor, rapportera buggar, kom med förslag på förbättringar eller varför inte berätta om din nuvarande save?
Jag, Merla, kommer för övrigt att framföra alla era förslag och åsikter till spelutvecklarna. Detta underlättar för er som kanske inte känner er helt bekväma med engelskan - eller som, av fullt förståeliga skäl, har svårt för att uttrycka er på engelska. På detta sätt så kommer alla förslag att nå fram till utvecklarna och vi kommer tillsammans att förbättra spelet. Ingen åsikt går till spillo.
Naturligtvis finns det väldigt mycket att fixa med vad gäller den svenska databasen. Om ni upptäcker ett fel, vare sig det gäller lag eller spelare, så vänligen rapportera detta så vi kan åtgärda det till kommande uppdateringar. Elitserien och Allsvenskan är helt uppdaterade, de främsta J20-spelarna är skapade - samt de största talangerna födda 1996-1997. Division 1 är för närvarande inte spelbart på spelet och är inte alls uppdaterat. Detta är dock något som jag kommer arbeta intensivt med de närmsta månaderna.
Jag hoppas och förväntar mig att vi visar varandra respekt, hänsyn, och uppför oss civiliserat.
Nu kör vi och njuter av att äntligen få ett lira ett hockeymanager-spel igen!
Last edited by Merla; 08-27-2013 at 12:29 PM.
|