Quote:
Originally Posted by Merla
Tack för feedbacken! Jag har justerat Luleås spelare lite så förhoppningsvis kommer de prestera något bättre. Det stora problemet ligger dock i spelet där det inte är tillräckligt stor skillnad mellan lag som exempelvis Luleå, Skellefteå och exempelvis Örebro. Trots att spelarna i topplagen har klart högre ability så känns resultatet lite väl slumpmässigt i dagsläget, vilket gör att Örebro kan vinna en bortamatch mot Skellefteå/Luleå alldeles för ofta.
Har meddelat detta för Jeff och teamet och hoppas på en förbättring till release. De arbetar främst med matchmotorn den här sista veckan innan releasen, vilket förhoppningsvis kommer ge mer realistiska resultat och lite mer konsekvent statistik överlag.
Lönerna har de arbetar stenhårt med den senaste månaden (liksom övergångar), men det är fortfarande ganska långt ifrån att vara realistiskt.
Angående hjälptränare, general managers, tränare och liknande så har jag lagt till det i den senaste uppdateringen.
Så i exempelvis Luleå är nu Jonas Rönnqvist tränare. Thomas "Bulan" Berglund och Roger Åkerström är hjälptränare, Daniel Henriksson målvaktstränare. Lars "Osten" Bergström är General Manager och Curt Johansson är Ordförande.
|
Men tack ska du ha, så bra!

Du har alltså förbättrat både attributerna på Luleå-spelarna samt ability och potential på dem? Båda målvakterna Rautio och Bellissimo är på tok för dåliga anser jag..om man jämför då med t.ex. Henrik Karlsson i Skellefteå..sjuk skillnad där i spelet. Luleå och Skellefteå bör överlag vara rätt jämlika i spelet. Just nu skiljer det oerhört mycket mellan Luleå-spelarna och Skellefteå-spelarna, både attributsmässigt och i ability och potential. Kolla gärna och ändra är du bussig

Tusen tack för allt du gör och att du lyssnar på vår feedback. Det är såna som dig som gör spelet SÅ mycket roligare ska du veta!!
EDIT: Nu la jag märke till Conny Strömberg och Emil Kåberg (båda till vardags i Örebro Hockey) på Free Agents-sidan bland en del andra. Många som är Free Agents i spelet har i själva verket klubb i verkligheten, men jag förstår att det tar tid för er att hitta igen alla. Tänkte om ni missat det bara