Thread: Välkomna!
View Single Post
Old 08-30-2013, 02:18 PM   #25
Merla
Moderator

Sv: Välkomna!

Quote:
Originally Posted by Aliean View Post
Ok det låter ju bra att där kommer vara många uppdateringar för det men jag lär som vanligt ändå röra runt bland spelarna haha gör det även i fm men nu när releasen för detta kommer snart så finns ingen tid för fm mer hockey är mycket roligare.ja ni har lyckats bra och ja redhawks tycker jag du lyckats väldigt bra med.en sak jag har totalt glömt och fråga sen jag köpte spelet är kommer där att komma lags rykte för att kunna skaffa bättre spelare för ett lag som har högre status än ett annat? så att säga om jag vill signa linus omark till Malmö och Karlskrona också vill ha han men Malmö har bättre rykte så kommer han med mer sannolikhet signa med Malmö bara för att dom har ett högre rykte hoppas du förstår vad jag menar
Tyvärr finns det inte rykte inlagt i spelet än, vilket jag anser att det borde ha gjorts för att ha mer realistiska övergångar. Men jag har framfört det till JeffR och övriga europeiska researchers har hållt med att det är ett måste, så förhoppningsvis dyker det upp så snabbt de har tid att lägga till nya funktioner i spelet.
Merla is offline   Reply With Quote